Mat Rempit bunuh seorang ayah dan anak yang berusia 3 tahun.

Dugaan isteri dalam pantang

Oleh Zulfa Mohamadzulfa@hmetro.com.my
KEPALA BATAS:
Tiada berita paling memeritkan bagi seorang isteri yang masih dalam pantang apabila kehilangan suami dan anak sulung secara serentak selepas mereka terbabit dalam kemalangan di Jalan Permatang Tok Gelam, dekat sini, malam kelmarin.Lebih menyedihkan, Marsita Lope, 34, terpaksa menjadi ibu dan 'bapa' kepada bayi lelakinya, Mohd Adib Khusyairi yang baru berusia 34 hari dan belum mengenal bapanya.Suami Marsita, Mohd Rizal Shaari, 33, dan anak sulungnya, Nurul Fatin Hafiyah, 3, maut akibat cedera parah di kepala selepas motosikal mereka bertembung dengan sebuah motosikal lain dipercayai ditunggang 'Mat Rempit' yang sedang dalam perjalanan mahu menyambut tahun baru.

Sebelum kejadian kira-kira jam 11.30 malam itu, Mohd Rizal menunggang motosikal Modenas Kriss bersama anak sulungnya untuk memaklumkan berita mengenai kematian saudaranya kepada ahli keluarga lain.

**************
Al Fatihah

No comments:

Berlalulah Ramadhan

Ada dua perasaan bila tiba bulan Syawal. Satu, Perasaan gembira , bila tamatnya berpuasa dimana kita berjaya menunaikan ibadah puasa sebu...