Pantai Merdeka yang..

Dah banyakkalike Pantai Merdeka. Anak-anak nak mandi ..tapi aku tak masukkan agenda mandi bila ke Pantai Merdeka. Kalau ke sana pun main kat padang permainan saja. Sejak anak aku yang bongsu gatal-gatal satu badan bila balik mandi dari pantai ni , aku chop terus pantai ni tak berapa sesuai nak mandi.

Aku pi waktu pagi jadi tak ramai budak-budak yang main. Aku aku pun konker la ..

Masa dok teman anak-anak main ..aku tengok ada satu pasangan suami isteri dok lepak kat tepi pantai. Anak-anak dan cucu mereka dok main pantai agaknya.
Banyak perubahan jugak aku tengok kat Pantai Merdeka ni . Landskap pun dah elok..

No comments:

Berlalulah Ramadhan

Ada dua perasaan bila tiba bulan Syawal. Satu, Perasaan gembira , bila tamatnya berpuasa dimana kita berjaya menunaikan ibadah puasa sebu...